Things to do in spring

Πώς άλλοι κάνουν λίστες με τις New Year Resolutions? Εγώ κάνω τέτοιες λίστες την άνοιξη που ανθίζουν τα κλαριά και βγάζει η γης χορτάρι xD Τι να κάνω, με εμπνέει αυτή η εποχή :Ρ

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  • Να διαβάσω το A Dance with Dragons.
  • Να δω δεύτερη σεζόν Game of Thrones, μαζί με τον άντρα μου.
  • Να δω δεύτερη σεζόν Fate/Zero, μαζί με τον άντρα μου.
  • Να λιώσω το soundtrack του Fate/Zero που βγαίνει σε 3 μέρες.
  • Να περάσω ένα γαμάτο Πάσχα.
  • Να φτιάξω κι άλλα κοσμήματα.
  • Να διαβάσω όλα τα βιβλία που περιμένουν υπομονετικά στη βιβλιοθήκη μου.
  • Και να πάρω κι άλλα.
  • Να δω πολλές ταινίες. 
  • Και άνιμε. Πολλά άνιμε.
  • Να πιάνω συχνότερα τα μαλλιά μου ώστε να φαίνονται τα σκουλαρίκια που θα φοράω όταν αλλάξω τα βοηθητικά.
  • Να ζωγραφίσω περισσότερο. Θεέ, έχω τόσον καιρό να ζωγραφίσω. :|
  • Να πειραματιστώ ξανά με το Poser.
  • Να ελαττώσω τον υπολογιστή. (Που δεν με βλέπω, αλλά ας κάνω μια προσπάθεια :Ρ)
  • Να μάθω να ράβω.
  • Να κάνω περισσότερες βόλτες τις ώρες που είναι ψηλά ο ήλιος.
  • Και περισσότερα μύτινγκ!
  • Να δω τι σκατά είναι επιτέλους αυτό το "Αμάρτημα της Μητρός μου" που διαφημίζει ο ΑΝΤ1.
  • Να ψάξω δουλειά *φέισπαλμ*.
Εσείς τι θέλετε να κάνετε αυτή την άνοιξη? xD

ΥΓ: Πρέπει να σταματήσω να κάνω λίστες για αναρτήσεις -.- Προτείνετέ μου κανά καλό θέμα, πλιζ!

Σχόλια

  1. χαχχα,θεά.
    Μυτινγκ<3

    Καλή επιτυχία σ'όλα.:P

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για αρχή, θέλω την ημερομηνία που βγαίνει το A Dance of Dragons σε paperback. Για δεύτερον όχι, δεν έχεις άντρα, έχεις εμένα και για τρίτον άνοιξε και κάνα ελληνικό παπαδιαμάντη, άσχετη ξενομανούσα :Ρ
    Ψάξε δουλειά γιατί βαριέμαι εδώ πάνω, να έρθεις. ββ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ADWD βγήκε, θα το βρεις στα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία :Ρ
      Ποιος σου 'πε ότι δεν έχω διαβάσει Παπαδιαμάντη μωρή? Και μου λέγανε "πώς τον καταλαβαίνεις" -.- Γιατί, αντίθετα με σας, ξέρω να διαβάζω ρε βλαμμένα!
      Εσύ είσαι η εξωσυζυγική μου σχέση :Ρ ΒΒ!

      Διαγραφή
  3. Ας το δεχτώ. και σόρι, κορέξιον, το αμάρτημα ήταν του βυζυινού :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου