Escape Rooms

Ίσως έχετε ακούσει για τα δωμάτια διαφυγής, την τελευταία μόδα στην ψυχαγωγία, των οποίων το γενικό concept είναι να κλειδώνουν τους παίκτες σ' ένα θεματικό δωμάτιο κι εκείνοι να πρέπει να βρουν την έξοδο λύνοντας γρίφους και συνδυάζοντας πράγματα που βρίσκονται μέσα στο δωμάτιο. Μέσα στους τελευταίους μήνες έχουν ανοίξει πολλά escape rooms στην Αθήνα, ανάμεσά τους κι αυτό στο οποίο πέρασα αυτή και την προηγούμενη Κυριακή, το Exit Now στο Γκάζι.

Το συγκεκριμένο έχει τέσσερα δωμάτια, εγώ με την παρέα έχουμε μπει στα δύο. Την προηγούμενη βδομάδα πήγαμε στο Once Upon A Time, το οποίο στην ουσία ήταν ένα παιδικό δωμάτιο απ' όπου έπρεπε να φύγουμε για να μην παγιδευτούμε στο παραμύθι του αγοριού που έμενε εκεί. Ήταν γεμάτο παιχνίδια, έπαιζε μια πολύ upbeat μουσική, έπρεπε να ανοίξουμε λουκέτα με κωδικούς και να βρούμε δύο μυστικά δωμάτια (τα οποία ήταν φωτισμένα με blacklight και μου έδωσαν ιδέες για το δωμάτιο των μελλοντικών μου παιδιών :ρ). Το βασικό θέμα όλου του δωματίου ήταν ο Μικρός Πρίγκιπας. Εγώ περίμενα πιο Disney καταστάσεις, αλλά δε με χάλασε. Ήμασταν τρία άτομα, είχαμε μια ώρα στη διάθεσή μας και βγήκαμε δυόμιση λεπτά πριν τη λήξη του χρόνου.

Σήμερα μπήκαμε στο Haunted House και μόνο που δεν τα κάναμε πάνω μας. :ρ Εκείνο το σπίτι υποτίθεται πως ανήκε σε μια οικογένεια με μια εξαφανισμένη κόρη, της οποίας το φάντασμα ακόμα στοιχειώνει τα δωμάτια. Εμείς έπρεπε να ελευθερώσουμε το πνεύμα της ώστε να αναπαυθεί και να μπορέσουμε κι εμείς να φύγουμε χωρίς να μας σκοτώσει ή παγιδεύσει εκεί μέσα. Μπορείτε να φανταστείτε λοιπόν πως ήταν φουλ σκοτάδι, κινούμασταν μόνο με φακούς, ακούγονταν περίεργοι θόρυβοι, υπήρχαν κάτι ανατριχιαστικοί πίνακες στους τοίχους κι άλλα τέτοια όμορφα. Υπήρχε κι ένα ματωμένο ψυγείο, αλυσοδεμένο με λουκέτο, στο οποίο όταν το ανοίξαμε βρήκαμε κάτι πόδια :ρ Σε κάποια φάση εμφανίστηκε και κανονικά το φάντασμα και για να μας τρομάξει έριξε μια καρέκλα κάτω και μας έκοψε τη χολή. Αυτή τη φορά ήμασταν πέντε και βγήκαμε πεντέμιση λεπτά πριν το τέλος της ώρας.

Το κακό είναι ότι είναι ακριβό χόμπι και δεν συμφέρει να πηγαίνεις συνεχώς αν δεν έχεις σταθερό εισόδημα οπότε μας βλέπω να τα επισκεπτόμαστε πάλι σε κανά μήνα. Αυτά που έχω βάλει στο μάτι για επόμενα είναι το Dragon Quest και το Dungeon of Doom.

Εσείς έχετε πάει σε κανένα? :ρ

Σχόλια

  1. αχ θέλω τόσο πολύ να παω και εγω σε καποιο! Δεν εχω παει σε κανένα αλλά ακούγονται τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω πάει σε δύο δωμάτια στο Mindtrap στο Μοναστηράκι, το Time Machine (δεν καταφέραμε να βγούμε για περίπου 20 δευτερόλεπτα) και το Prisoners of Hope (βγήκαμε και μας έμεναν και 10 λεπτά). Γενικά τα λάτρεψα και δεν κατάλαβα πότε πέρασε η ώρα και θέλω οπωσδήποτε να ξαναπάω αλλά δεν είμαι σίγουρη για το ποια είναι τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Time Machine το 'χω ψήσει να πάω κι εγώ!
      Για βαθμολογίες μπαίνω στο escapology.gr που βγάζουν μέσο όρο τα μέλη και μέχρι τώρα σε όσα έχω πάει έχουν πέσει μέσα :Ρ

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου