Αφεντικά, γκρίνια και άλλες καταστροφές

Δεν ήθελα να ξεσπάσω στο μπλογκ γιατί δεν αρέσει στον κόσμο να ακούει τους άλλους να γκρινιάζουν μονίμως, αλλά δεν κρατιέμαι.Οι άνθρωποι είναι ο ορισμός του Ελληναρά. Ο ένας έχει ρίζες από Αλβανία και τον έχω ακούσει να βρίζει τους Αλβανούς χωρίς λόγο. Είναι αρχιτσιγκούναρος του κερατά και γκρινιάζει μονίμως για το πόσα λεφτά χαλάει για το ξενοδοχείο. Φίλε, ξενοδοχείο ήθελες. Λούσου τα. Δεν λειτουργούν τζάμπα οι επιχειρήσεις.

Αυτό που με ενοχλεί πιο πολύ είναι η νοοτροπία τους περί κανόνων. Οι κανόνες ισχύουν για όλους εκτός απ' τους ίδιους. Αυτοί μπορεί να είναι στο τηλέφωνο και το facebook όλη μέρα, αλλά μη μας δουν να στέλνουμε ένα μήνυμα, ακούμε τον αναβαλλόμενο.  Με έχουν 3 μήνες εκεί και κάνω όλες τις δουλειές που δεν κάνει η κόρη τους, μην τύχει και σηκωθεί από τον υπολογιστή, θα πάθει τίποτα. Όταν φύγω και πέσουν όλες οι δουλειές πάνω τους να τους δω, που θα τρέχουν και δε θα φτάνουν.

Ή θα σου την πούνε που άργησες πέντε λεπτά. Φίλε, μένω στην άλλη άκρη της Αθήνας. Καθημερινά τρώω 3 με 4 ώρες στο δρόμο και δε μιλάω. Τα λεωφορεία περνάνε με τις ώρες τους. Μπες στη θέση μου και δες πόσο εύκολο είναι να μιλάς τη στιγμή που έχεις αυτοκίνητο και δεν εξαρτάσαι από τα ΜΜΜ.

Και μιας και είπα για αμάξι. Όχι ρε, δε στεναχωρήθηκα που έπεσε το δέντρο πάνω του. Εγώ μ' εκείνον τον κωλόκαιρο έτρεχα να μην αργήσω, σας έκανα τα θελήματα, κι εσείς γκρινιάζατε ότι τάχα μου έκανα λάθη. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ. Όταν φέρεσαι σαν μαλάκας στους πάντες μην περιμένεις ότι όλα θα σου 'ρχονται δεξιά. Και μετά αναρωτιούνται ποιος τους μούτζωσε. Εμμ... ΟΛΟΙ?

Με έχετε για χαζή επειδή είμαι ήσυχη και ομολογουμένως στον κόσμο μου, αλλά χαζή είναι το τελευταίο πράγμα που είμαι. Αν δεν έχω καταλάβει κάτι, φταίτε εσείς που δεν είστε ξεκάθαροι. Δεν σας φταίμε εμείς που μπερδευόμαστε όταν μονίμως αλλάζετε τους κανόνες κατά πώς σας συμφέρει.

Ευτυχώς μια βδομάδα έχει μείνει μονάχα. Άντε στο δαίμονα πλέον.

Σχόλια