On gifts.

Τι όμορφα που είναι όταν χαρίζεις πράγματα σε άλλους και μαζί τους δίνεις και την αγάπη σου.

Να, τα Χριστούγεννα πχ. Έκατσα και έψαξα δώρα για το μισό ΧΓ. Άλλος στη θέση μου θα έπαιρνε 10-15 ίδια πράγματα και θα τα μοίραζε τυχαία. Όχι εγώ. Εμένα μ' αρέσει να κάνω personalized δώρα, και σε κάποιες περιστάσεις να τα φτιάχνω και μόνη μου. Τότε είχα βρει αυτό που θα άρεσε στον καθένα ξεχωριστά, με βάση τα γούστα του και τον χαρακτήρα του.

Και δεν το κάνω για να φανώ, ούτε για να πάρω κι εγώ δώρα σαν ανταπόδωση. Ας μην μου κάνουν δώρα ποτέ :Ρ Μου φτάνει που το Φλεράκι τώρα φοράει το βραχιολάκι που της έφερα και λέει χαμογελαστά "αυτό μου το χάρισε η Γιάννα". Που η Creepy Dreamer έχει ένα κρεμαστό από μένα για να της θυμίζει να πιστεύει στον εαυτό της. Μου φτάνει να ξέρουν πως διάλεξα το τάδε δώρο επειδή μου θύμιζε εκείνους. Υστεροφημία το λένε αυτό; Μπορεί :Ρ

Να σημειώσω πως αντιπαθώ τα δώρα που κάνουν στις γιορτές οι "μεγάλοι". Η μάνα μου για παράδειγμα. Έχει γεμίσει τα αδέρφια της πουκάμισα, γραβάτες και μπλούζες. Καμία πρωτοτυπία. Ο πατέρας μου -άλλος από κει. Μόνο ποτά ξέρει να πηγαίνει. Και μετά αναρωτιούνται γιατί δεν χαίρονται οι άλλοι με τα δώρα τους. Οπότε αν κάποτε με δείτε να γίνομαι έτσι, χώστε μου ένα χαστούκι να ξυπνήσω :Ρ Γιατί πραγματικά δεν θέλω ποτέ να στερέψει η φαντασία μου σ' αυτό το θέμα, ούτε να φτάσω στο σημείο να λέω "ας πάρω κάτι να ξεμπερδεύω".

Απλά αυτό που ήθελα να πω είναι ότι νιώθεις τόσο ωραία όταν δίνεις κάτι σε κάποιον που αγαπάς και τον βλέπεις να χαίρεται πραγματικά. Όχι μόνο που τον σκέφτηκες, αλλά και που τον ξέρεις αρκετά καλά ώστε να του δωρίσεις αυτό που του ταιριάζει.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος14/5/12, 2:33 μ.μ.

    Επίσης μια αξιοσημείωτα ευχάριστη διαδικασία είναι να αγοράζεις σε κάποιον ένα δώρο τύπου αναπτήρα από τη Ρεζέρβα και να τον παρατηρείς προσεκτικά ενώ προσπαθεί να δείξει ότι του αρέσει.
    Γκιφτς ασάιντ, χρειάζομαι τη βοήθειά σου σε 1-2 πραγματάκια, μπες κάποια στιγμή MSN ώστε να μπορέσω ελεύθερα να τσαλαπατήσω την καλή σου θέληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έχει πλάκα όταν το βλέπεις σαν τρίτος, για μένα τουλάχιστον :Ρ
      Θα μπω!

      Διαγραφή
  2. Πω πω,πόσο σου μοιάζω σ'αυτό το θέμα πραγματικά.
    Έχει τύχει να κάνω δώρα σε άξαφνες στιγμές που οι άλλοι δεν θα το περίμεναν.Και μετά λέω"σήμερα έκανα έναν άνθρωπο χαρούμενο":D (Πχ Βλέπε έκπληξη-τούρτα Νίκου,μα τι ωραίεεες ιδέες που έχω! :D :P)
    Ο λόγος που δεν σας πήρα εγώ τα χριστούγεννα,είναι επεισή δεν είχα λεφτά.Όταν λέμε ταπί εννοούμε ταπί.:P Αλλά τα επόμενα,τι στο καλό?Εύχομαι πως θα έχω!
    Φιλούδιαααααα.:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μ' αρέσει να κάνω δώρα στο ξεκούδουνο, το χαίρομαι πιο πολύ όταν δεν το περιμένει ο άλλος xD
      Δεν σε παρεξήγησε κανείς καλό μου *αγκαλίτσα*
      Φιλιάαααα!

      Διαγραφή
  3. καλοο :Ο
    ποσο ζηλευω την υπομονη σου. :|

    Φιλααακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη φανταστείς πως είμαι και τρελά υπομονετική, απλά μ' αρέσει η διαδικασία xD
      Μάκιαααα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου