Etsy ή γιουβέτσι

Και ναι, προφανώς μιλάω για ένα από τα πιο διάσημα σάιτς πώλησης χειροποίητων αντικειμένων, το Etsy.com. Μιλάμε για μια σελίδα-πώρωση. Κάθε μέρα ανακαλύπτεις και κάτι καινούριο. Αν είχα paypal θα το είχα σηκώσει' επειδή δεν έχω, ξεσηκώνω από κει ιδέες και τις αναπαράγω με το δικό μου τρόπο.

Θες κοσμήματα εμπνευσμένα από την αγαπημένη σου ταινία; Τα έχει. Θέλεις ένα πρωτότυπο φόρεμα ή παπούτσια που δεν θα φοράει άλλη; Τα έχει. Θες αφίσες, τσάντες, διακοσμητικά, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ που δεν κυκλοφορεί εδώ; Τα έχει κι αυτά. Και πραγματικά δεν τελειώνουν ποτέ. Για να μην αναφέρω ότι πολλά από αυτά είναι και σε αρκετά προσιτές τιμές.

Έχω περάσει άπειρες ώρες εκεί μέσα. Έχω φακέλους γεμάτους με πράγματα που θα ήθελα να αποκτήσω από κει -αν και δεν πρόκειται. Δεν μπορώ να το συγκρίνω με κανένα άλλο παρόμοιο σάιτ, ίσως επειδή μου φαίνεται τόσο εύχρηστο και με τόσους καλόγουστους χρήστες που δεν θέλω να πάω αλλού xD

Όχι ότι δεν υπάρχουν και τα κιτς κομμάτια. Αλλά τι να κάνουμε, παντού υπάρχουν κι είναι στη διάθεσή μας να τα λατρέψουμε, να τα αγνοήσουμε ή να αρχίσουμε το trolling, ανάλογα με τον χαρακτήρα μας πάντα :P

(Μα τους παλιούς θεούς και τους καινούριους, σε λίγο θα πρέπει να με πληρώνουν για τη διαφήμιση που τους κάνω :Ρ)

Favorite Etsy Stuff (με τυχαία πάντα σειρά :Ρ)













Σχόλια