Ranting... again

Το καλοκαίρι μου γαμήθηκε τελείως. Είναι το τελευταίο μου ως φοιτήτρια (αν σκεφτούμε ότι με λίγη τύχη το πολύ τα Χριστούγεννα θα έχω πάρει πτυχίο) και ήθελα να το κάψω, και αντί γι' αυτό κλείστηκα στην Αθήνα, να κατεβαίνω κάθε τόσο Πειραιά για να προσέχω τη μάνα μου που έκανε εγχείρηση και να μην τρώω και καλά. Να, πάλι πεινάω τώρα. Και δε θα πάμε και Βουλγαρία απ' ό,τι φαίνεται.


Ένιγουεϊ, προχτές βγήκαμε στο Γκάζι με τα παιδιά για να τους κεράσω αλλά ήταν μέτρια τα πράγματα. Ήθελα να κάτσουμε 45 Μοίρες, στην ταράτσα, αλλά την ώρα που φτάσαμε ήταν κλειστό και καταλήξαμε σ' ένα άλλο λίγο πιο δίπλα που δεν θυμάμαι καν πώς το λένε. Τουλάχιστον είχε ωραία κοκτέιλ :Ρ Μετά πήγαμε για κρέπες (όλη η γέμιση μας βγήκε στο φακελάκι -.-), έπειτα για περπάτημα και μετά σιγά σιγά το διαλύσαμε. Για μένα, στη γιορτή μου είχαμε περάσει καλύτερα. Και δεν μου έκαναν και δώρα (ακόμα).

Κατά τ' άλλα, σήμερα βγήκε η μαμά απ' το νοσοκομείο κι έχει τόση γκρίνια λόγω του εγκλεισμού που ξεσπάει πάνω μας. Και μένα και τον πατέρα μου μας έβγαλε άχρηστους. Για να μη μιλήσω για τις διαταγές. Που ξέρει ότι τις μισώ, αλλά εκεί! Σφουγγάρισα, έπλυνα τα πιάτα, πήγα σούπερ-μάρκετ κι έσκασα απ' τη ζέστη, αύριο θα βάλω και σκούπα... Άντε να της βγάλουνε τα ράμματα να ηρεμήσουμε όλοι! Αφήστε που βγήκαν ο Ηλίας με τη Ρέα και τη Νατάσα και δεν πήγα μαζί τους για να κάνω όλα αυτά -.- Τώρα θέλει να πέσω να κοιμηθώ. Ποιος, εγώ, το βρικολακάκι! *random mumbling*

Είδα κι ένα όνειρο τελείως Pandora Hearts το μεσημέρι. Δεν θυμάμαι ακριβώς τι συνέβαινε, αλλά η Alice (όχι του Carrol ρε!) ήταν εκεί ολοκάθαρα. Και σχεδόν σίγουρα διαδραματιζόταν στην Άβυσσο :Ρ Το anime το'χω φτάσει στο επ. 15 κι επιτέλους ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣ!!!! Α μα πια, μου'βγαλε την πίστη μέχρι να ανεβάσει ρυθμούς. Και να φανταστείτε ότι θεωρούσα το Death Note αργό άνιμε *rolls eyes* Μόλις τελειώσει θα πιάσω Blood+ και θα προσπαθήσω να συνεχίσω το Hetalia World Series που είναι ακόμη on hiatus (δηλαδή δεν έχει τελειώσει).

Εντωμεταξύ πριν από κανα-δυο βδομάδες είχα πετύχει τα blu-ray του Άρχοντα στο Μετρόπολις. Ήταν τόσο ζωντανό, τόσο γαμάτο, ένιωθες σαν να ήταν έτοιμο να βγει απ' την οθόνη το Fell Beast. Και αφού έψαξα λίγο, είδα πως το VLC λογικά υποστηρίζει BR-Rips και έβαλα όλη την τριλογία να κατεβαίνει *χοροπηδάει χαζοχαρούμενα* 

Την Πέμπτη θα μας βγάλει κι ο Ηλίας για τη γιορτή του (χρόνια πολλά onii-sama, omedeto ^.^) κι ευτυχώς του πήρα ήδη το δώρο του, ένα μυθιστόρημα του Warcraft από τα Fnac. Τα οποία κλείνουν κι έχουν εκπτώσεις από 20 μέχρι 50%. Κοινώς, τρέξτε :Ρ Εγώ επωφελήθηκα ήδη. Εκτός απ' το δώρο, πήρα και μια βαμπιρική ανθολογία χιλίων σελίδων. Και τα δύο μαζί, 22 ευρώ. Να, αυτά είναι:

 

 Αυτ(ι)ά. Καληνύχτες σας κι όνειρα γλυκά και απονήρευτα. Μάκια ^.^

Σχόλια

  1. Σε λυπάμαι, απλά σε λυπάμαι. :Ρ
    Γρήγορη ανάρρωση να χει η μάνα σου! (όχι για αυτήν, για σένα, αλλά άμα θες, την αγαπάω και αυτήν. :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Relax.
    Τετάρτη ξαναβγαίνουμε Ρεα και νατασι

    Όσο για τα γενέθλεια. μια χαρα ήταν. Εγώ πέρασα πολύ καλα!!!

    Όσο για δώρο κυρία μου. Ήθελες μετάλικα... Τι να σε κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Creep: Thanks ρε :Ρ

    @Reaper: Σιγά ρε, αφού κλασικά γκρινιάζω χωρίς να το εννοώ :Ρ
    Ε αφού πέρασες εσύ ωραία, πάλι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικα στην μαμα σου!
    Και εγω δεν μπορω τις διαταγες :P...
    Αλλα μπραβο για τις δουλεις!
    Εγω δεν ξερω να κανω τιποτα :P...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ... δουλειές....; ο_Ο
    Αλλά η σοβαρή ερώτηση είναι : εσύ... ύπνο...; Τόσο νωρίς...;

    Geez... Γρήγορη ανάρωση στη μητέρα σου και μαζί της να αναρώσουν και τα νεύρα σου. :Ρ

    Fnac = <3

    Το όνειρο ΠΡΕΠΕΙ να το θυμηθείς! Ολόκληρη Will Of Abyss εδώ, δε θα μου πεις τι είδες στον τόπο μου; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περαστικα στην μαμαααααα!
    μην αγχωνεσαι, μπορουμε να καψουμε το δικο μου τελευταιο καλοκαιρι στη σχολτελευταιο σου φθινοπωρο στη σχολη μεχρι να παρεις πτυχιο :ρ
    οσο για καλοκαιρια εχουμε το δικομου ;ρ


    κ μια κοπελα καλο ειναι να κοιμαται νωρις, να ξεκουραζεται κιολας ;ρ τωρα που δε θα σαι πια μια ρεμπελη (ωσαν μπρουχα βαμπιρελα φαση) φοιτητρια κ θα αναγκαστεις να βρεις δουλεια θα πρεπει να συνηθησεις σε φυσιολογικα ωραριου υπνου :ρ

    μια χαρα ηταν την κυριακη αν εξαιρεσεις την γεμιση που εμεινε στα σακουλακια :ρ
    κ μην ακουω παιχτικοτητες για τα δωρα, για θυμησου λιγο αυτο:
    Κατά τις 10 παρά λοιπόν, ακούσαμε μια επική μουσική να έρχεται απ' τα ηχεία (Ecstasy of Gold φυσικά) και στις γιγαντοοθόνες να παίζει σκηνές απ' το The Good, the Bad and the Ugly. Κι είχε αρχίσει και το ψιλόβροχο... όταν βγήκαν οι Metallica, με το Creeping Death, έριξε κανονική μπόρα (τονωτική δροσιά, που λέει κι ο Οβελίξ :Ρ) αλλά ήταν πολύ πωρωτικό :D Και ντάξει, από κει και πέρα, μόνο κομματάρες, εμείς μούσκεμα να χοροπηδάμε και να χτυπιόμαστε, το κλασικό "οεοεοεοεοε, Metaaa-llicaaaa", φωτιές στο Blackened, κανονιοβολισμοί στο One, και φυσικά φράσεις του στυλ "είστε φωνακλάδες και τρελοί αλλά σας αγαπάμε" απ' τον Hetfield.
    *σφυριζει ανεμελα*

    ματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Fleur: Θενξ Μαράκι μου! Μην ανησυχείς, θα μάθεις κι εσύ ^.^

    @Dream girl: Δεν παίζει να το θυμηθώ τώρα. Αφού δεν το σημείωσα όταν ξύπνησα... πάει :Ρ

    @Rea: Αφού κι εσύ ξέρεις ότι γκρινιάζω χωρίς λόγο ρε :Ρ Πάντως ό,τι και να γίνει θα καιγόμαστε. Δεν νομίζω να μας φύγει ποτέ :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Stripes of the tiger don't wash away .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου