On a scale of 1 to 10...

...How excited are you for the upcoming nerdy movies and tv-shows?

Και "nerdy" εννοώ κυρίως βασισμένα σε fantasy και sci-fi βιβλία και κόμικς (αγαπημένα και μη).

Για πάμε!

Wheel of Time: 9/10
Rosamund Pike στο ρόλο της Moiraine και δεν είμαι καλά.

The Witcher: 7/10
Φοβάμαι λίγο. Αλλά δεν μπορεί να είναι χειρότερο από την ταινία του 2001. Επίσης Netflix αφού.

Dune: 9/10
Αγαπώ Denis Villeneuve, αγαπώ και όλο το καστ. Ελπίζω να είναι τόσο weird και περίπλοκο όσο και το βιβλίο.

Amazon's Lord of the Rings: 6/10
Είναι Middle-earth. Αλλά φοβάμαι μην καταντήσει φανφίξιο.

Disney+'s Obi-Wan series: 9/10
Επιτέλους δηλαδή, μια σειρά με Obi-Wan στον Τατουίν. Θα κλάψω.

Dr. Sleep: 8/10
Αν ο Ewan McGregor δεν υποφέρει, δεν έχει νόημα.

His Dark Materials: 9/10
Η ταινία του 2007 ήταν για πέταμα. Το BBC πιθανότατα έχει μεταχειριστεί καλύτερα τα βιβλία.

Blood Moon (GoT prequel): 5/10 [ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ]
Κυριολεκτικά κανείς δεν ζήτησε αυτό το πρίκουελ.

House of the Dragon (GoT prequel): 8/10
Ε αυτό ναι.

Watchmen: 8/10
Δεν ξέρω, εμένα μου άρεσε η ταινία του 2009. Αν η HBO δεν κάνει πάλι τα δικά της, λογικά θα έχουμε μια εξίσου καλή μεταφορά.

Fantastic Beasts 3: 6/10
Ντάξει θα ήθελα να δω και κάτι άλλο στο σινεμά εκτός από Marvel, Harry Potter και Disney αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα πάω να το δω. 😋

Star Wars: The Rise of Skywalker: 6/10
Ισχύει το ίδιο με πάνω, όμως είναι και το τέλος της τριλογίας, οπότε.

The Turn of the Screw: 7/10
Victorian horror is the best horror.

Children of Blood and Bone: 6/10
Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο, αλλά είναι στη λίστα. Γενικά έχω ακούσει τα καλύτερα.

The Book of Joan: 6/10
Βλ. πάνω.

Artemis: 7/10
Βλ. πάνω. 😋 Απλά εδώ έχω δει και το Martian που είναι του ίδιου συγγραφέα, οπότε έχω μια γενική ιδέα.

The New Mutants: 6/10
Δεν ξέρω πώς θα ήταν οι X-Men αν ήταν horror, το τρέιλερ πάντως μου θυμίζει λίγο το Legion.

Wonder Woman 1984: 8/10
Είναι αρκετά νωρίς, ΑΛΛΑ.

The Witches: 4/10
Καμία δεν μπορεί να ξεπεράσει την Angelica Houston! Θα δούμε όμως.

Maddaddam: 7/10
Είναι Atwood, είναι στα tbr, θα είναι σκηνοθετημένο από DARREN F*CKING ARONOFSKY.

Artemis Fowl: 4/10
Έχουνε που το λένε από το 2000, κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει. Αλλά δε νομίζω ότι θα αποζημιωθούν οι φαν.

Θα προστεθούν κι άλλα καθώς θα μαθαίνουμε νέα.😋🖖

Σχόλια

  1. Είμαι πάρα πολύ περίεργος για το witcher.
    Έχω ελπίδες για το watchmen
    Τα Star Wars ποτέ δε με ενθουσίασαν. ΟΡΙΣΤΕ ΤΟ ΕΙΠΑ!
    Τα Fantastic Beasts δε μου άρεσαν οπότε δεν περιμένω κάτι το ιδιαίτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ περιμένω να δω το Dune και το Picard αλλά μέχρι να βγουν σίγουρα θα τα έχω ξεχάσει. Μου κάνει εντύπωση που θέλουν να κάνουν σειρά το watchmen δεν είναι πολύ εύπεπτο υλικό. Για το Dark Materials....έχω Mixed feelings δεν με ενθουσιασε ουτε το βιβλιο, ουτε η ταινία και νομίζω εναι αρκετά dark για παιδικό και πολύ παιδικό για εμενα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου