Παζάρι βιβλίου από το Βήμα

Ξεκίνησε στις 10 του μήνα, τελείωσε σήμερα. Σήμερα κατάφερα κι εγώ να πάω μαζί με τον Ηλία. Είχε πάρα πολύ κόσμο και πολλά από τα πραγματικά αξιόλογα βιβλία είχαν τελειώσει αλλά παρόλα αυτά καταφέραμε να κάνουμε μερικές αγορές.

Με ένα ευρώ το κάθε βιβλίο πήραμε τα εξής:
-Δυο βιβλία του Τσιφόρου, τα Βιβλικά Χαμόγελα και τα Ρεμάλια Ήρωες. FYI, ο Τσιφόρος τυγχάνει να είναι απ' τους αγαπημένους μου συγγραφείς από τότε που διάβασα την Ελληνική Μυθολογία του.
-Τον Λουκή Λάρα του Βικέλα.
-Τον Ζητιάνο του Καρκαβίτσα.
-Δύο αστυνομικά μυθιστορήματα του Γιάννη Μαρή, το Έγκλημα στο Κολωνάκι και το Ο Θάνατος του Τιμόθεου Κώνστα. (αυτά του Ηλία, εγώ σπάνια διαβάζω τέτοια. :Ρ)
-Τον Β' τόμο του Ο Μαιτρ κι η Μαργαρίτα, του Μπουλγκάκοφ. Όσο κι αν έψαξα τον πρώτο, δεν υπήρχε πουθενά, ελπίζω να υπάρχει σε κανά Μοναστηράκι ορ σάμθινγκ. Γενικώς από τη σειρά με τα λογοκριθέντα βιβλία δε βρήκα παρά ελάχιστα.
-Ένα βιβλίο με συνταγές εμπνευσμένες από την νεοελληνική λογοτεχνία για τη μαμά μου.
-Ένα βιβλίο καλλιεργειών για τον πατέρα μου. (Δε σας έχω πει το τελευταίο του κόλλημα. Θέλει να φυτέψει cranberries και blueberries.)
-Δύο βιβλία χειροτεχνιών και DIY.
-Ένα cd με τραγούδια από το Les Miserables.

Εσείς πήγατε πουλάκια μου? :Ρ

Σχόλια