Κουλές σκέψεις της εβδομάδας

Τη Δευτέρα ξεκινάω δουλειά στο ξενοδοχείο και καταβάλλω φιλότιμες προσπάθειες να μην πανικοβάλομαι. Πολύ.

Το ΣΚΑΙ πρέπει να 'χει πωρωθεί πιο πολύ κι από μας που πήρε το GoT. Μέχρι και αντίστροφη μέτρηση βάλανε οι αθεόφοβοι. Να μη μιλήσω για τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο και το απόσπασμα στις ειδήσεις.

Έχω μια πολύ αγαπημένη σελίδα απ' όπου κατεβάζω freebies για το Poser αλλά εδώ και κάτι μήνες έχει πρόβλημα ο server τους και με νευριάζει. =.=

Μια κοπέλα από το σεμινάριο μου 'χει παραγγείλει ένα βραχιόλι και παίζει να μην προλάβω να της το πάω μέχρι το Σάββατο. Ελπίζω να μη χαθούμε τουλάχιστον.

Με μια άλλη καταγόμαστε από διπλανά χωριά κι όταν το ανακαλύψαμε ήμασταν σε φάση "ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ" xD Ναι τα χωριά μας είναι λίγο πίσω απ' τον κόσμο.

Σήμερα ανακαλύψαμε ένα πηγάδι μέσα στο ΚΕΚ όπου κάνουμε τα σεμινάρια. Ευτυχώς ήταν σφραγισμένο αλλιώς θα περίμενα να πεταχτεί καμιά Σαντάκο από κει μέσα :Ρ

Ο  Tom Hiddleston είναι το τελειότερο πλάσμα που έχει πλάσει ο Θεός (και η show business) τα τελευταία 32 χρόνια, end of story. Ήταν τόσο θεός στο Comic Con!

Προχτές είδαμε τον Thor μαζί με τον πατέρα μου. Ακόμα φοβάμαι να ρωτήσω πώς του φάνηκε. Δεν ξέρει κι από σκανδιναβική μυθολογία ο άνθρωπος.

Έχω 15 πράγματα που θέλω να ντυθώ τις Απόκριες (Halloween δεν προλαβαίνω) κι αυτά συμπεριλαμβάνουν: Lady Loki, πειρατίνα, book fairy, μαφιόζα, μάγισσα, νεράιδα.

Έχω να γράψω κι ένα λεμόνι συμπλήρωμα για ένα φάνφικ μου.

Αξίζει να δει κανείς το Sleepy Hollow μόνο και μόνο για την ερμηνεία του Tom Mison ως Ichabod Crane. Η ΠΡΟΦΟΡΑ ΤΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ.

Συνέβη στο Μπρούσκο. Ο άλλος να κάνει ερωτική εξομολόγηση κι από πίσω να παίζει What is dead may never die (aka θέμα των Greyjoy). Πριν με βρίσετε, δεν το βλέπω εγώ αλλά η μάνα μου.

 Η ταινία των Metallica, το Through the Never, είναι απλά οργασμική. Καλύτερα κι από συναυλία ρε' και στη συναυλία, από τόσο κοντά δεν θα τους δεις ποτέ :Ρ Ντάξει η πλοκή ήταν εντελώς σουρεάλ αλλά και πάλι άξιζε.-

Θέλω τόσο πολύ να πάω CapCap το Halloween αλλά έτσι που θα γίνει το πρόγραμμά μου δεν παίζει να προλάβω. Καμιά Κυριακή μόνο.

Μέσα στη βδομάδα θέλω να κάνω ανταύγειες στο μαλλί, αποτρίχωση προσώπου και να πάω για ψώνια.

Μετά την πρακτική κι αφού πάρω τα λεφτά θέλω να ανεβώ κανα-δυο μέρες Θεσσαλονίκη. Και να κρατήσω κάμποσα και για Ιταλία το καλοκαίρι. Wish me luck :P

Σχόλια

  1. Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις Γιάννα! Γενικώς δεν ξέρω τί άλλο να πω, δεδομένης της αραιής ως ανύπαρκτης επικοινωνίας μας, απλά αν τύχει θα ήθελα να σε δω ξανά κάποια στιγμή! (είμαι Θεσσαλονίκη πλέον) Φιλιά πολλά, η αιώνια θαυμάστριά σου. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου