Γκρίνια vol. 2423521515

Μα δεν καταλαβαίνουν πόσο σπαστικό είναι αυτό που κάνουν?!

Ναι το ξέρω, γονείς είναι, νοιάζονται, θέλουν το καλό μου, μπλα-μπλα-μπλα. Αλλά τι τους κάνει να πιστεύουν πως το να με πρήζουν όλη την ώρα για το αν έστειλα βιογραφικά, πού τα έστειλα, αν μου απάντησαν, γιατί δεν μου απάντησαν, και το χειρότερο, να ψάχνουν εκείνοι στη θέση μου και να μου επιβάλουν να στείλω κάπου που δεν με ενδιαφέρει, θα με κάνει να αποκτήσω αυτοπεποίθηση και θέληση για δουλειά?

Η αυτοπεποίθησή μου είναι ήδη στα πατώματα γιατί κανείς δεν εκτιμά τα προσόντα μου και κοιτάνε αν έχω προϋπηρεσία. Όχι ρε φίλε, δεν έχω και ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙΣ.

Κι έχεις και τον πατέρα μου από πάνω, "στην Cosco να πας, είναι καλά". Βρε εγώ να στείλω. Θα με πάρουν; Και τι να με κάνουν που δεν έχω ιδέα από αυτά και δεν έχω δουλέψει ποτέ; Και στην τελική γιατί να στείλω στην Cosco, ο τομέας δεν με ενδιαφέρει καν. ΧΩΝΕΨΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!!!

Είναι εκνευριστικό να φέρεσαι στο παιδί σου σαν να μην μπορεί να ψάξει μόνο του για δουλειά, στους τομείς που το ενδιαφέρουν, και να προσπαθείς να του επιβάλεις τις δικές σου απόψεις περί "αξιοπρεπούς εργασίας". Αφήστε με ήσυχη να ψάξω μονάχη μου, δεν είμαι ανίκανη. Απαισιόδοξη είμαι αλλά αυτό δεν θα αλλάξει ακούγοντας το συνεχές και καθημερινό "έστειλες πουθενά; Σε πήραν τηλέφωνο;" ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΚΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΠΟΤΕ ΑΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΗ. Άμα γίνει τίποτα θα το μάθεις και χωρίς να χρειαστεί να ρωτήσεις. Κάνε πέρα τώρα κι άσε με να ψάξω και να στείλω όπου θέλω εγώ.

Άντε πια με τον καθένα που έγινε κι ειδήμονας εδώ μέσα.

Σχόλια