Total Randomness

Για κάποιο λόγο έχω κέφια σήμερα, αν εξαιρέσουμε την ταλαιπωρία της απεργίας του μετρό (ευτυχώς με πήγε ο πατέρας μου στη σχολή) και το ότι όταν έφτασα εξέταζε 4 άτομα τα οποία κράτησε συνολικά 45 λεπτά. Ίσως επειδή χτες κοιμήθηκα ΠΟΛΛΕΣ ώρες, ή επειδή πέρασα το μάθημα, ή επειδή γλίτωσα το λάπτοπ από άδοξο χαμό, ή ίσως κι επειδή έπεισα επιτέλους τους γονείς μου να παραγγείλουμε κινέζικο :Ρ Και μάλιστα τους επέβαλλα το αγαπημένο μου: Shangai noodles με κοτόπουλο :Ρ

Τις προάλλες αγόρασα το καινούριο -post-mortem εκδιδόμενο- βιβλίο του Τόλκιν, The Legend of Sigurd & Gudrun. Αγαπάμε Τόλκιν και σκανδιναβική μυθολογία οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω να μου ξεφύγει. Ο συνδυασμός σκοτώνει :Ρ Τώρα προσπαθώ να βρω όρεξη για να το ξεκινήσω, γιατί κάτι η εξεταστική, κάτι η ζέστη, δεν μου'ρχεται καλά να κάτσω να διαβάσω. Επίσης θέλω να παίξω D&D, αλλά δεν το βλέπω σύντομα -.- Τουλάχιστον το Σ/Κ ετοιμάζεται συνάντηση με παιδιά απ' το HW *εμότικον που χοροπηδάει* Άντε να σας δω βρε :D

Τραγούδια με τα οποία έχω κολλήσει τις τελευταίες μέρες:
-Haggard - Herr Mannelig, Hijo de la Luna, Awaking the Centuries (So feed the spark, welcome to the land of dark, death in all the centuries is what I've left behind...)
-Manowar - The Demon's Whip *χουάπου!*
-Rammstein - Rosenrot (πού να πήγαινα και στο λάιβ)
-Iced Earth - Damien (πρέπει να τη δω αυτή την ταινία κάποια στιγμή)

Χαρακτήρες με τους οποίους έχω κολλήσει τις τελευταίες μέρες:
-Ουγγαρία, Αυστρία και Πρωσσία από Hetalia Axis Powers. Παίζει να'ναι το καλύτερο ερωτικό τρίγωνο που έχω δει μέχρι τώρα :Ρ
-Λόρδος Άσριελ από Τριλογία του Κόσμου. Δεν ξέρω πώς μου ήρθε μετά από τόσο καιρό :Ρ
-Rip Van Winkle από Hellsing (δε φαίνεται άλλωστε)
-Altair από Assassin's Creed
(Περιττό να πω πώς μου φαίνονται λίγοι σχετικά με παλιότερα που πωρωνόμουν ταυτόχρονα με καμιά δεκαριά διαφορετικούς :Ρ)

Πωπω. Αυτή η ανάρτηση πραγματικά ήταν ό,τι να'ναι. Υγεία :Ρ

Σχόλια

  1. Αγαπάμε ό,τι να 'ναι αναρτήσεις!

    Και αγαπάμε και αυτά τα κομμάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταράμενο dnd. Ε θα είμαστε σκορποχώρι καλοκαίρι τί να κάνουμε.


    RAMSSTEIN REEEEEEE!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/6/10, 10:00 π.μ.

    Δεν μας είπες ομως τις αντιδράσεις μετά το κινέζικο!!!
    Πως τους φάνηκε;;;

    Θέλουμε ανταπόκριση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικα, οτι να ναι ομως. :Ρ
    Εδω δεν καταλαβα καν ποιο ειναι το θεμα.

    Ρισπεκτ στα βιβλια και μουσικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα δεν είχε θέμα, απλώς έγραφα ό,τι μου κατέβαινε :Ρ
    Μέρλιν, του πατέρα μου του άρεσε. Η μάνα μου δεν ενθουσιάστηκε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπαμε noodles και Τολκιν :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερε γλέντια στπίτι με το κινέζικο!
    Ούτε γω εχω όρεξη να διαβάσω τις τελευταίες μέρες :Ρ
    Άντε να συναντηθούμεεεεεεε!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μιά χαρά είσαι. :Ρ
    Το σωσες τελικά το λάπτοπ κουφαλίτσα. :Ρ
    Καλά να περνάς.
    PS: Hijo de la Luna προτιμώ από Φρανγκούλη και Brightman. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Total random, αλλά και total awesome, χεχε. Keep it up ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου